ZWROTY,WYMIANY,REKLAMACJE
Zwrotu produktu możesz dokonać w dogodnym dla Ciebie terminie, maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
PROCEDURA ZWROTU
- Wypełnij formularz zwrotu. Upewnij się, że wszystkie pola są uzupełnione.
- Przygotuj produkty zawierające zaplombowane metki, które planujesz zwrócić i umieść je w pudełku razem z wypełnionym formularzem.
- Wyślij przesyłkę na adres: The Homies Club , ul. Orłowska 43, 88-100 Inowrocław, tel. 662651046 Pamiętaj, że nie akceptujemy przesyłek za pobraniem. Zwrot produktów jest na koszt Klienta. Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane.
- Środki zwracamy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki, używając tego samego sposobu płatności, którym opłacono zamówienie. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrałeś płatność za pobraniem zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego. Jeśli zwracasz wszystkie produkty z zamówienia, zwrócimy Ci pełną zapłaconą kwotę. Przy zwrocie częściowym otrzymasz wartość odesłanych produktów.
PROCEDURA WYMIANY
- Poinformuj nas emailowo o chęci wymiany produktu, tak abyśmy mogli odłożyć odpowiedni produkt dla Ciebie.
- Przygotuj produkty zawierające zaplombowane metki, które planujesz wymienić i umieść je w pudełku razem z kartką z prośbą o wymianę.
- Wyślij przesyłkę na adres: The Homies Club , ul. Orłowska 43, 88-100 Inowrocław, tel. 662651046 Pamiętaj, że nie akceptujemy przesyłek za pobraniem. Wysyłka produktów jest na koszt Klienta. Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane.
-
Następnie dokonaj opłaty za ponowną wysyłkę (zgodnie z cennikiem w zakładce DOSTAWY) na wskazany w zakładce PŁATNOŚCI numer konto. Wyślij potwierdzenie płatności na nasz adres email.
5. Wymiany dokonamy w regulaminowym czasie 5-10 dni roboczych.
REKLAMACJE
Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie. Należy niezwłocznie zgłosić wadę email'owo na adres: officethehomiesclub@gmail.com
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.